رحیمی

عضور شورای اسلامی شهر کرج خبر داد: فاز اول اجرایی خط ویژه اتوبوس به طول۷ کیلومتر با ۱۲ ایستگاه بین راهی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی به اتفاق حسین سعیدی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج و فرزین فرشاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری از اجرای خط ویژه اتوبوس بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید علیرضا رحیمی از فاز اول اجرایی این خط از میدان حصارک تا میدان سپاه نام برد و گفت: تمام سعی و تلاش پارلمان و مدیریت شهری است که هر چه سریعتر فاز اول آن به طول ۷کیلومتر با ۱۲ ایستگاه به بهره برداری برسد.

علیرضا رحیمی محمودآبادی با بیان اینکه ایستگاه‌ها در حال نصب و پیشرفت کار در طول مسیر فاز اول اجرایی حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد است، افزود: طبیعتاٌ خط ویژه اتوبوس به تنهایی باعث کاهش ترافیک نمی‌شود بلکه زمانی که زیرساخت و مُدهای حمل و نقل از جمله بهره برداری کامل از حمل و نقل ریلی درون شهری، طرح دائمی ترافیک، پارک حاشیه ای معابر، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، ساماندهی پارکینگ های عمومی و...با یکدیگر هماهنگ کار کنند می‌تواند اثر گذار باشد و باعث کاهش ترافیک در سطح شهر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج استفاده از اتوبوس‌های برقی را به‌عنوان حمل و نقل پاک در خط ویژه اتوبوس برشمرد که ۲۰ دستگاه از اتوبوس‌های برقی منعقد شده در حال تحویل است و ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال به مرحله افتتاح برسد و به شهروندان محترم تقدیم خواهد شد.

منتشر شده در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =